CinTa InDAh

CinTa InDAh

Wednesday, April 20, 2011

Takpe Shima, Takpe...

Entri yang menunjukkan saya sedang berkecil hati.

>Kenapa, sebab perkara tu ker?
>> Ye, la, Sebab pekara tadi la...
> Nape nak Kecik hati plak?
>> Memang saya seorang yang berhati kecik.. sob sob sob..
> Ala, jangan la camtu.. cuba berfikiran positif sket.. ntah2 org lain takde apa2, ko jer yang lebih. Sentap tak tentu hala..
>> Hello, kan aku dah cakap, mamang aku kecik ati.. KECIK!!!!
> ala, Pk jer camni.. Nape ko nak kecik ati, kan ko memang tau, memang macam tu.. nape perlu rasa camtu, ko syg mereka kah? helloo,,,, please la... ok.. tak ingat ke sebelum nie? hello, nak aku ingatkan balik?
-> Full Blamming on U <--
>> Hey Heart, what are u trying 2 do ha?
> nothin'!
>> Kamu sedang meracuni akukah?
> why Should I?
>> Ye... memang kan?
> itu cuma pergolakan emosi kamu.. jadi, cuba jadi matang sikit..... wake up la dear body...
Kamu ada mereka yang kamu sayang..

then, enjoy ur life...

No comments: