CinTa InDAh

CinTa InDAh

Thursday, August 25, 2011

Aku pernah, sedang dan akan rindukan mereka...




yang indah ini, tinggal kenangan.. tapi percayalah... semua kenangan tu akan jadi corak dan rentak ketawa kita suatu masa nanti.. aku rindu kamu semua..

Monday, August 22, 2011

Kembara hidup

tarik nafas panjang dan dalam.. lepas pelahan2....
ok,

Bergerak hari kebelakangan ni rasa macam singkat sangat.. semua kenangan yang ditinggalkan semalam dan sebulan lepas macam baru lagi.. kadang2 aku terasa yang aku nie pelupa, tapi kadang2 rasa rindu yang tiba2 menerpa buatkan aku masih ingat memori2 semalam...

memori kita,

Keluarga,

ala, aku suka g umah cik lela.. sembang ngan dia, sampai lebam..
suka ngan abi, gaduh ngan abang, usik aziq.. hahhahaha
anak2 cikyam... adib, mok n aqif chumel.. umah ude, anam anty.. zulaikha n asy.. huhuhuh
bosan dah.. kat sini takde budak kecik... bosanggg
nak mintak tolong pun susah.. dulu, kalau ali g kursus, boleh lari umah clela...
skunk? lari umah clela gak la jawabnya.. warrgghhhh
bak kata sesetengah individu, dah sampai masanya aku berdikari.. hurmmmmm

Kawan2, (i)
x-Klang, aku rindu korang sumer.. sangat rindu..
gaduh kita, rajuk kita, ketawa besar kita, perli2 kita, sentap2 kita, moncong2 kita, jeling2
kita... hanya kita tau kenapa.... wargghhh.. rindu sangat...
en. Bos, sama kamu pun sy rindu.... bila mau balas komen2 yang sangat banyak dalam FB Group (PPSPPA KLang)? haaa.....

kawan2, (ii)
wei korang, aku sangat rindu sama kamu semua GCCJr....
rindu ketawa, rindu gossip manja.. kah kah kah... rindu ecah marah2,, rindu finaz nanges.. keh ke keh .. rindu alin ngomel macam mak2.. hehehhehe.. rindu ita membebel.. rindu faz panggil "akak..." rindu nisah.. lin.. ina... semua lahh... hurmmm...


Klang,
aku rndu sama center point, sama JJ Bukit Tinggi, rindu kat GM, rindu semua lah... tp, yang paling aku rindu, mesti la Menara A&M, tingkat 7 tu...

Beratnye nak buang perasaan ni..
kalau fikirkan secara logik, takde yang mustahil dalam tugas kita,
tapi, kenangn ni satu pengalaman...

maafkan andai ada salah dan silap sepanjang aku ada disini....

Sekarang, pengembaraanku bermula.. di Sini, di Kemaman ini..
tempat yang tak kurang indah, tak kurang bersih ,tak kurang sesak...
pantai yg sangat cantik, tapi cuaca agak panas...
semoga kelebihan ini buat aku semakin kehadapan...

Thursday, August 18, 2011

Lantak Korang lahhh.. VS Positif Mind

naik bosan dengan kerenah cuba menjadi sempurna tanpa memikirkan imapct kepada orang yang menerima.. choiiiiii... takley blah..

VS

ala, takpe, sekali seumur hidup (kalau betul la..)
ishhh....

Monday, August 01, 2011

Mimpi Oh Mimpi..

Tak ramai manusia yg tidur asyk mimpi jer..
aku antara manusia yang selalu diselubungi mimpi.. Ya Allah, sangat indah bila mimpi.. kadang2, benda nyata yg tak best, kita rasa cam nak bangun dari tidur cpt2, ala2 mimpi gak.. hahhahaha.. huh...

Dalam seumur hidup ni, aku terigat, 1 hari jer yg tidur aku tak didatangi mimpi.. malam sebelum Arwah Ayah meninggal dunia.. malam tu rasa macam sekejap sgt, tutup mata, tidur, pastu bangun pagi, Ayah dah takde.. Alfatihah.. ayah, rindu kamu..

ingat lagi, masa sekolah dulu, tido 5 minit kt dlm kelas pun mimpi.. aduiii, sampai kena luku...

soal mimpi kebelakangan ni, aku dihujani dengan mimpi dalam mimpi.. (bukan dalam lagu jer ada) hurmmm....
mungkin sebab penempatan semula ni, aku jadi tekanan lebey sket.. asyik mimpi sal tmpt keja jer memanjang.... penat dah.. takde lak mimpi dapat keta ferrari ker, makan kek secret recepi ke, makan laksa Kola ker.. hurmm.. semua sal keja.. warrrgghhhhhhhhhhhhh.. ngantuknya....

hahahhaha.. sal tmpt keja,

ari senin pas aku mimpi dapat tempat kat tengganu, ynag peliknya, betul lak aku dapat tengganu.... waarrrggghhhhhhhhhhhhhhh.. jauhhhh jauhhh jauhhhh.. kesian aku laki bini.. waaarrggghhhhhhhhh... btol lak aku dapat sana.. huishhh ,,,,

(sila dapatkan borang utk jadikan sy ahlil nujum berdaftar, OKAY)

awal2, mimpi sal bdk tmpt keja, banyak sgttttttttt..
pasal Talib, pasal Siti, Pasal Finas... hurmmm...

lg 1, da 3 hari aku mimpi En. Bos.. alahai...
menusuk hati towl...
hahhahahha..

dengan rasa sedih, mulut sy berkata-kata,
"dah la Tuan, lepaskan lah sy g dengan rela.."

kah kah kah kah kah....

takley blahhh...

tp, kenyataannya, sebaliknya...
(dlm erti kata lain, aku yg takmo jauh dr En. Bos...)

Susah nak jumpa bos cam dye.
kami semua syg kamu... kami semua hormatkan kamu, walaupun cara kami tak serupa, hormat kami tetap ada.. kami semua masih perlukan kamu, tunjuk ajar kamu, perhatian kamu, tolak ansur kamu, Makanan kamu(hahaha) .. semua..

aku benci rasa nie!!!!!

.. pasnie, ada lagi ker? Wallahualam..

kalau ada gak yg terasa hati ngan cara dye, org tu mesti pelik + tak kenang budi.. choiii.. dok jauh2.. sshuuhhh... hurmmm...

en. Bos, kamu takmo tukar g Kemaman kah? hurmmmm...... ikut la sy ngan en. suami sy.... hurmmmm

hurmmmmmm