CinTa InDAh

CinTa InDAh

Monday, August 01, 2011

Mimpi Oh Mimpi..

Tak ramai manusia yg tidur asyk mimpi jer..
aku antara manusia yang selalu diselubungi mimpi.. Ya Allah, sangat indah bila mimpi.. kadang2, benda nyata yg tak best, kita rasa cam nak bangun dari tidur cpt2, ala2 mimpi gak.. hahhahaha.. huh...

Dalam seumur hidup ni, aku terigat, 1 hari jer yg tidur aku tak didatangi mimpi.. malam sebelum Arwah Ayah meninggal dunia.. malam tu rasa macam sekejap sgt, tutup mata, tidur, pastu bangun pagi, Ayah dah takde.. Alfatihah.. ayah, rindu kamu..

ingat lagi, masa sekolah dulu, tido 5 minit kt dlm kelas pun mimpi.. aduiii, sampai kena luku...

soal mimpi kebelakangan ni, aku dihujani dengan mimpi dalam mimpi.. (bukan dalam lagu jer ada) hurmmm....
mungkin sebab penempatan semula ni, aku jadi tekanan lebey sket.. asyik mimpi sal tmpt keja jer memanjang.... penat dah.. takde lak mimpi dapat keta ferrari ker, makan kek secret recepi ke, makan laksa Kola ker.. hurmm.. semua sal keja.. warrrgghhhhhhhhhhhhh.. ngantuknya....

hahahhaha.. sal tmpt keja,

ari senin pas aku mimpi dapat tempat kat tengganu, ynag peliknya, betul lak aku dapat tengganu.... waarrrggghhhhhhhhhhhhhhh.. jauhhhh jauhhh jauhhhh.. kesian aku laki bini.. waaarrggghhhhhhhhh... btol lak aku dapat sana.. huishhh ,,,,

(sila dapatkan borang utk jadikan sy ahlil nujum berdaftar, OKAY)

awal2, mimpi sal bdk tmpt keja, banyak sgttttttttt..
pasal Talib, pasal Siti, Pasal Finas... hurmmm...

lg 1, da 3 hari aku mimpi En. Bos.. alahai...
menusuk hati towl...
hahhahahha..

dengan rasa sedih, mulut sy berkata-kata,
"dah la Tuan, lepaskan lah sy g dengan rela.."

kah kah kah kah kah....

takley blahhh...

tp, kenyataannya, sebaliknya...
(dlm erti kata lain, aku yg takmo jauh dr En. Bos...)

Susah nak jumpa bos cam dye.
kami semua syg kamu... kami semua hormatkan kamu, walaupun cara kami tak serupa, hormat kami tetap ada.. kami semua masih perlukan kamu, tunjuk ajar kamu, perhatian kamu, tolak ansur kamu, Makanan kamu(hahaha) .. semua..

aku benci rasa nie!!!!!

.. pasnie, ada lagi ker? Wallahualam..

kalau ada gak yg terasa hati ngan cara dye, org tu mesti pelik + tak kenang budi.. choiii.. dok jauh2.. sshuuhhh... hurmmm...

en. Bos, kamu takmo tukar g Kemaman kah? hurmmmm...... ikut la sy ngan en. suami sy.... hurmmmm

hurmmmmmm

No comments: