CinTa InDAh

CinTa InDAh

Sunday, February 19, 2012

Kursus di IPN (Sabak Bernam)





okeh...

hari nie nak bercerita pengalaman berkursus di IPN Sabak Bernam..
Kursus Pengurusan Aset Alih dan Stor Kerajaan pada 13-16 Feb 2012

sonok sonok sonok....
hheehhehe.. secara keseluruhannya, sonok sonok sonok..

dari Meru, bertolak ke Putrajaya Sentral, dalam kul 1.30 petang dah sampai.. xcited kan.. hehehhhehe
pastu, jumpa cik Zurina Bt Zainal.. sembang sampai Sabak bernam (aku la tu). berenti sembang bila tido jerk..

kami dok 1 bilik.. bilik B113, bilik tu, shower dye rosak, takde air panas, (blom repair sampai kami abis kursus).. cari bilk lain ye.. tapi, kemudahan lain, semua OK.. sangat berpuas hati..  ada peti ais, ada aircond, ada iron, ada iron board, ada hair dryer, ada hanger, ada tuala, ada selimut, ada sejadah, ada pemanas air (untuk minum, bukan mandi), ada kopi, ada gula, ada creamer, macam macam adaaaa.... hahahhaha.. hehehe


nie la dye Zurina.. hehehhe.. baik macam Finas.. dye selalu cakap.. "kite tak kisah"...
hehehehehehe.. 5 hari sama2, tak susah nak kawan n kenal dye.. low profile, ohh.. birthdaya dye, 4/9/1985.. aku nye lak, 9/9/1985..'
zu, sy muda dari awak, okey, jangan panggil saya kakak.. cam ita.. kehkehekehekehekeh...

 kat sini gak, kami bdua rapat ngan Farhana a.k.a Nana dari MOA dan Nancy Geli a.k.a Nancy dari AG Bintulu.. rapat bila time makan je lah.. kehkehekehekehekh


 Sebut sal makan, makanan kat sini hebat2 gak erk.. hari2 ada ulam2 n sambal belacan. sedap lak tu.. makanan utama pun sedap2 gak, cuma ada 1 hari je yang ikan masak asam pedas dye macam ikan dah busuk.. tapi, kalau nak dbandingkan ngan hari2 lain, makanan dye agak umphhhhh gak.. huhuhuhu.. ketam lah, sotong lah, ayam lah.. daging lah.. macam2 ada...


masa makan malam, kak Nancy yang tak henti2 dengan pelbagai cerita menyeronokkan mula bersuara..
"saya bagitau nama saya kat budak bilik saya, nama saya Nancy, tapi nama panjang saya tak bagus, NANCY GELI"
"budak bilik saya kata pulak, nama saya Koghi, nama panjang saya pun tak Bagus... " pastu kitorang tanya, "apa nama dye kak?"
"dia kata nama dia, KOGHILA...."
aku n nana ketawa tak ingat. nak tesedak... bukan menghina nama dye, tapi cara nancy bercerita tu, dengan muka selamba n naif, sangat menggelikan hati.. tapi memang syok kenal Nancy,, dia sangat pure......


kat sini, petang2 leh naik beskal... tapi sy takmo naik, sebab sy ngah tunggu hari2 untuk period, mana tau, kalau ada rezeki, lekat lak bulan nie.. huuhuhuh..


penceramah dari Kememnterian Kewangan nie best ggak la.. kecuali bab pelupusan yang agak memboringkan... mentang2 la company baru, belum fikir bab pelupusan...
 oleh kerana keboringan melanda, aku melukis untuk menajamkan mata yang semakin mengantuk... dan hasilnya.... ttaaadaaaaa----------------------------->>>>>>>>>



nak zoom in tak gambau nie?  











best la kursus kat sini... huhuhhuhuhuhu

urusetia kursus, cik erda n Mois kot pun ok....., Terima Kasih

kami berangkat balik pada hari khamis 16 Feb 2012.. .... ada rasa sayu bila meninggalkan kampus nie.. hehehehhe... Selamat Tinggal IPN, selamat Tinggal Zue (tinggal dalam bas ye), babai katil empuk.. ...... 

No comments: