CinTa InDAh

CinTa InDAh

Tuesday, February 28, 2012

Terima Kasih Semua

Ok, dapat 1 lagi ucapan tahniah yang cukup bermakna.... dari seorang yang tak pernah lokek ilmu untuk berkongsi suka dan duka beliau dalam perjalanan mencari sesuatu.. 

pemilik blog ini, puan Umaira Comel, 

hehehehehe.. ada minta perkongsian dari saya.. 
Pn Umaira, takde apa2 yang rahsia..
cuma, 
hari tu, masa musim haji yang lalu, 
ibu bapa kepada abang ipar saya ada ke Makkah

masa tu, sy minta tolong mereka mendoakan 
saya untuk mengandung...
dan belikan saya buah Zuriat...

Mungkin berkat doa di Tanah Suci...

Allahualam..

dan Alhamdulillah...

Pada Pn Umaira... 
saya tahu usaha keras kamu selama ini
tapi yang paling penting, 
Allah juga tahu, malah Dia lebih tahu apa yang sedang kamu lalui...
jangan putus doa ye...




No comments: