CinTa InDAh

CinTa InDAh

Monday, August 22, 2011

Kembara hidup

tarik nafas panjang dan dalam.. lepas pelahan2....
ok,

Bergerak hari kebelakangan ni rasa macam singkat sangat.. semua kenangan yang ditinggalkan semalam dan sebulan lepas macam baru lagi.. kadang2 aku terasa yang aku nie pelupa, tapi kadang2 rasa rindu yang tiba2 menerpa buatkan aku masih ingat memori2 semalam...

memori kita,

Keluarga,

ala, aku suka g umah cik lela.. sembang ngan dia, sampai lebam..
suka ngan abi, gaduh ngan abang, usik aziq.. hahhahaha
anak2 cikyam... adib, mok n aqif chumel.. umah ude, anam anty.. zulaikha n asy.. huhuhuh
bosan dah.. kat sini takde budak kecik... bosanggg
nak mintak tolong pun susah.. dulu, kalau ali g kursus, boleh lari umah clela...
skunk? lari umah clela gak la jawabnya.. warrgghhhh
bak kata sesetengah individu, dah sampai masanya aku berdikari.. hurmmmmm

Kawan2, (i)
x-Klang, aku rindu korang sumer.. sangat rindu..
gaduh kita, rajuk kita, ketawa besar kita, perli2 kita, sentap2 kita, moncong2 kita, jeling2
kita... hanya kita tau kenapa.... wargghhh.. rindu sangat...
en. Bos, sama kamu pun sy rindu.... bila mau balas komen2 yang sangat banyak dalam FB Group (PPSPPA KLang)? haaa.....

kawan2, (ii)
wei korang, aku sangat rindu sama kamu semua GCCJr....
rindu ketawa, rindu gossip manja.. kah kah kah... rindu ecah marah2,, rindu finaz nanges.. keh ke keh .. rindu alin ngomel macam mak2.. hehehhehe.. rindu ita membebel.. rindu faz panggil "akak..." rindu nisah.. lin.. ina... semua lahh... hurmmm...


Klang,
aku rndu sama center point, sama JJ Bukit Tinggi, rindu kat GM, rindu semua lah... tp, yang paling aku rindu, mesti la Menara A&M, tingkat 7 tu...

Beratnye nak buang perasaan ni..
kalau fikirkan secara logik, takde yang mustahil dalam tugas kita,
tapi, kenangn ni satu pengalaman...

maafkan andai ada salah dan silap sepanjang aku ada disini....

Sekarang, pengembaraanku bermula.. di Sini, di Kemaman ini..
tempat yang tak kurang indah, tak kurang bersih ,tak kurang sesak...
pantai yg sangat cantik, tapi cuaca agak panas...
semoga kelebihan ini buat aku semakin kehadapan...

No comments: