CinTa InDAh

CinTa InDAh

Friday, April 01, 2011

Pagi yang Sedikit KecewA

Pagi2, aku bangun subuh, kul 5.30.. huishhh.. berusaha sungguh. hahahha...

Sampai Ofis yang cantik dan wangi, aku senom, best, blh main Fb lagi.. heheheh..

dengan hati yg takde busuk @ jahat, aku keluarkan suara yg sikit tak sedap..

"kenapa.....?" 2x, dengan nada biasa n sesajer...

tapi, org yg aku tanya soalan saje2 tu, tiba2 jawab balik dengan ayat yg sedikit sentap..

haishhh.. saya datang bulan ker, kamu yg datang bulan?

Hello.... semoa org pun ada masalah, tapi tolong jangan tarik org lain masuk dalam kancah kecewa tu...

seriously, saya sangat terasa.. bak kata saya di header tu, sy hanya akan muat naik perkara yg memberi kesan pada hati saya........

tak salah pun kalau kamu jawab

"lupa la..."

"alamak, ish..."

sebab sy bukan CEO, @ sy bukan Bos yg boleh2 buat spot check... sy cuma kawan/sepejabat yg cuba mengisi kekosongan hari bernama pagi...

kalau soklan tu mengganggu kamu, "im sorry"

tapi kamu dah buat ati saya luka. ok.

No comments: