CinTa InDAh

CinTa InDAh

Thursday, August 26, 2010

Hari Puasa ke-16.. hehehehhee..

Malam sebelumnya
hari nie berbuka posa di PPSPPA,....
lauk ayam, ayam percik, mortaberk, buah, bla bla bla.. air oren.. jhehehehhe.. bawak balik umah, cam mohrehh...

Pagi..
Bangun kul 5.00 tanpa tolong kakak ku untuk masak sahur.. malas sahur konon.. sampai kul 5.05, kakakku datang kejut aku,... "shimah, bangun sahur cepat".. aku geleng kepala.. "tak mau sahoq ka?" hurmmm... " bangun la minum jer.." ok.. pastu, apa lagi, sambil minum air nescafe white kofie, aku pun makan la nasik lauk ayam masak merah yang dibawak balik lam tadi...
abis sahur, tengok citer NUR KASIH... huk huk.. sampai kul 6, iron baju, 6.30.. aku bergerak ke PPSPPA KL.. huhuhu

Pagi yg dah nak naik sikit
dengar ceramah aset.. huhuhu..
waktu rehat tu, g la tingkat tuttt.. terserempak seorang manusia yang... Ya Allah, jauhkan aku dar bersikap sebegitu.. kau bukakanlah pintu hatinya untuk berubah ke arah kebaikan.. kau tutuplah pintu kejahatan yang tersirat di hatinya.. kau ampunilah kesalahanku Ya Allah..
aku terfikir sejenak, kenapa perlu ada manusia sebegitu? tiba2 hatiku terlalu jengkel.. Ya Allah, jauhkanlah hatiku dari sifat begitu, kau berkatilah hidupnya dengan memberikan hidayah dan pedoman pada jiwanya,...


Tengahari yg nak naik Petang
aku, ina, ita, ecah, pinas, Za (Penang), anisah.. balik umah kakakku dan TIDORRRRRR.

Senja n Berbuka.
Kami berbuka di SEUOL GARDEN di Kerinchi...
huhuhu.. dapur terbakar.. kain sesorang juga terbakar sikit,.. seksi dan koyak,, heheheheheh
kenyang sangat.. tapi sangat tak berpuas hati dengan perkhidmatan begitu.. huhuhu FLAMING STEAMBOAT jauhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh lebih baik ....

MALAM
aku ngantuk dan tertidur sekejap di umah KAKAKKU Di Briekfields ini.. CIkyam datang lak.. hehehehhe


Kesimpulan : huk huk huk.. hariku sedikit tercalar dengan seseorang.. (cuba lupakan sikapnya yang begitu) dan aku juga tidak mungkin mendongak selalu ke langit seperti itu, kerna aku mungkin terpijak duri semalu di pangkal kakiku...

No comments: