CinTa InDAh

CinTa InDAh

Wednesday, August 25, 2010

MenJengah Bicaramu Ayu...

Ayu...

Setelah lama kita tidak bersua
sebulan dua ini, aku kerap membaca tulisanmu..
kau sumber kekuatan ku untuk terus menari di sini..

biar pentasku camping
biar tarianku compeng,
aku tetap disini..

Ayu..
suatu ketika dulu,
aku pernah menyakitkan hatiKU sendiri bila memandangmu
aku pernah melukakan diriKu setiap kali kudengar NamaMU..

Tapi Kini.. dunia semakin bererti,,
hatiku semakin terkesima..
tiap saat aku membaca bicaramu..
tiap kali aku menatap keindahan bait katamu
dan sekilas aku terpandang potret-potret milikmu..

Ayu..
ku tuliskan ini..
hanya untuk hiasan hatiku..
jauh di sudut hatiku.. ku mahu kau Tahu..

Aku Sedikit Kagum Denganmu..

Selamat Berbahagia.. semoga segala keindahan suka dan duka menjadi Milik Kita

(",).....

No comments: