CinTa InDAh

CinTa InDAh

Monday, May 27, 2013

Tak Tahan Dah...

Kalau sesiapa yang kenal saya...
Saya adalah seorang yang sangat cepat menangis !!!!
Ok, Itu Fakta...

Oleh yang demikian, kalau ada sesiapa terasa macam ----> "eeiiuuu.... sikit2 nangis,,,,"
silalah doakan supaya saya jadi lebih kuat..

Dah nak masuk 2 tahun kerja kat opis kemaman nie..
belum pernah nangis lagi...
tapi, hari ni macam dah tak mampu nak tahan..
geram..
geram dengan macam2 ragam manusia..
yang takde pendirian lah.,...
yang nak hidup mudah, senang, dan komplot lah..
yang terlalu pentingkan diri sendiri lah..
yang salah tak reti2 nak betulkan dari dulu sampai sekarang lah...
yang yang yang.. dan sebagainya yang..

last2, bederai gak la 6 titik air mata nie..
cepat2 sapu, nanti orang lain tengok,
malu...

saya dah besar..
saya akan jadi lebih kuat..
saya akan jadi lebih kuat kalau en suami membela saya..
kalau dia pun ikut sama dalam senarai "yang" di atas, saya memang tak mampu jadi lebih kuat

No comments: