CinTa InDAh

CinTa InDAh

Tuesday, November 15, 2011

HQKL oh HQKL

* Nor Hidayah Bt Mahamud
* No. Anggota 117*
* Tarikh Tamat Kontak : 23/11/2011

Pagi tadi dayah nie tanya pasal cuti yang boleh diambil... memandangkan Areen takde, aku la dengan baik hatinya menjawab balik soklan dye..

takde hal lah.. sebabnya aku penah jaga cuti time kat Klang dulu..

Pastu, ada berberapa soklan yang perlu dikemukakan kepada pihak2 yang lebih berpengetahuan.

bila aku cakap ngan sorang staff nie, takde masalah pun... tapi, bila dah ditransfer dan ditranser kepada orang2 yang aku pun taktau apa masalah pagi nie melanda dirinya dan keluarganya... aku jadi tebakau lak..

perlu ke ada nada2 sinis setiap kali jawab soalan2 yang org2 bawahan tanya? perlu ke? perlu?


agaknya, puan dah selalu kena dengan orang atas camtu kan, sebab tu la puan pun buat camtu kan....
tapi, setiap kali orang atas puan buat camtu kat puan, SYOK ker?
Agaknya, Syok kot, tu pasal la puan pun nak bagi sy rasa benda yang sama kan... SYOKKKK sangattttt...

Sabar ye cik Hati, takpe, puan tu, bukan depan mata awak pun.. lantak lah... esok2, kalau jumpa, takyah la pandang kalau cik hati rasa sakit...

DARI DULU SAMPAI SEKARANG, TAK PENAH PUN DIA ADA ANGIN YANG BAIK.. AGAKNYA KEBETULAN TIME AKU TANYA< ANGIN DYE MEMANG TAK BAGUS... TAKPE< TERUSKAN LAHHHHHHHHHHH

No comments: