CinTa InDAh

CinTa InDAh

Wednesday, September 15, 2010

Jatuh Cinta

aku terpanggil menulis kata kata ini kerana baru tadi aku terbaca entri teman officeku yang berbunyi begini.. http://mofasad.blogspot.com/2010/09/mid-valley.html
bagiku, coretan itu begitu "sweet" untuk diucapkan oleh seorang lelaki dalam blog yang dikunjungi jutaan pengunjung itu, tapi aku pasti, coretan itu juga menyatakan bertapa berbunganya hati sang arjuna ini..

Sesungguhnya rasa yang lahir dari ungkapan "CINTA" terlalu indah..
umpama taman yang dipenuhi bunga mekar,
umpama langit redup yang mendinginkan suasana..
dan seperti titisan renyai hujan yang membasahi rerumput kehijauan di pinggir sungai..

aku tahu rasa itu..

ada ketika, jantung berdegup kencang, bibir menguntum senyum dan wajah seakan bercahaya bila rasa itu menghampiri jiwa..

aku mengalami perasaan itu...

ada waktunya, kita takkan jemu menatap matanya,
kita sedih dengan hanya sedikit bentakkan suara,
malah kita takkan lokek memberi kemaafan hanya dengan sedikit pujukan yang sedikit meruntun egois mereka yang kita gelar "PENGUASA di HATI kita".....

AKu CInta KAmu.... MoHd ALI bIn ADenAn BAShAh..

semoga rasa ini kekal selamanya.


Farid, semoga kau bahagia..

No comments: