CinTa InDAh

CinTa InDAh

Monday, January 14, 2013

Perasaan Seorang Ibu

Syukur Alhamdulillah..

Ya Allah, bertapa rahmatmu melebihi kemurkaanmu..

Tulisan ini sekadar mahu berkongsi rasa hati seorang ibu baru.
Sesungguhnya banyak perasaan hadir dalam diri setelah bergelar ibu..
Dunia ini makin kecil, adanya kamu cahayamataku,
Sayang bergunung hanya untuk kamu...
Kerisauan dengan kesihatanmu membuatkan hati ini makin cekal menghadapi segalanya,
Saat indah bila kamu mampu menjawan agahan abah dan umie dengan senyum dan tawa mengekek,
Saat menidurkan kamu, riak wajahmu memenuhi seluruh tumpuan Umie,
Syukur bila mimpi kini lebih indah setiap hari...

Pada para ibu yang telah melahir dan membesarkan lebih dar seorang anak,
Aku amat mengagumi kamu kamu semua...
Kamu hebat, sentiasa Super Women untuk si comel..
Percayalah, Kamu paling indah di mata si kecil si kecil ini..

Pada yang masih  menanti,
Jangan pernah putus harapan,
InsyaAllah, rezeki ini pasti akan datang..
Syukur juga pada Allah, kerana aku juga pernah diberi kesempatan berada di tempat kamu2 sekarang..
Agar aku sentiasa beringat,
Agar aku boleh memahami,
Agar aku bisa mengerti,
Dan Agar aku tak pernah lupa diri,
Doaku ada untuk kamu2 juga.

Pada Allah yang memberi, Terima Kasih Ya Allah

No comments: