CinTa InDAh

CinTa InDAh

Monday, June 11, 2012

fuhhhhh... bekerja dalam keadaan ini

Okeh, cerita nya camnie..
sekarang Pembantu Tadbir Perkeranian/Operasi a.k.a PTPO PPSPPA Cawangan kemaman dah start cuti bersalin. (rehat ye erin)...
sekarang, semua tugas tu dah terpapah kat bahu saya, secara ikhlas dan tanpa bayaran pangku tugas ye.. hehehehhe

alamak... tiba tiba rasa tangan nie menggigil lak.. rasa banyak keja la palk.. adehhhh..
sob sob sob...
okeh, tarik nafas dalam2, hembus lama2.. makin lama buat, makin mendebarkan.. heheheheh

adehhhhh.. bukan mengeluh, tapi terasa macam dikejar pit bull plak.. hehehhehe

kat sini tak sama dengan ofis klang, pejam mata, petik jari, aku dah tau.. kalau kat sini, jegil mata besau2, tepuk dahi pun belum tentu faham lagi.. erkkkk

takpelah, semoga aku dapat meneruskan ketenangan yang masih berbaki nie, maklumlah, sebelum ni aku kan dok saje, meja pun takde, kerusi pun main tenyeh je kat mana2... kadang2 sampai ada org marah sebab sepahkan meja dye org..
aku pun taktau bila nak dapat meja sendiri..
agak susah menumpang kat meja kawan2, lagi2 kalau seseorang tu jenis yang pembersih..  huhuhuuhh

pesbuk kena jarang2 bukak,
belog kena jarang2 update,
tepon kena kurang2 guna,
game dalam opis langsung takleh....


huhuhuhuhuhuhuhuhuu

No comments: