CinTa InDAh

CinTa InDAh

Monday, September 05, 2011

Menunggu dan Terus menunggu

Ya Allah, Ya Mussowir....

Kepadamu aku bermohon, kepadamu juga aku meletakkan pengharapan yang tinggi..
ada masanya, hati ini memerlukan jawapan, rasa ini perlukan penamat persoalan...
tapi, sejenak aku tersentak, mungkin masih belum rezeki kami..

nampak org lain dukung baby kecik, rasa cam nak ciomm jer pipi bulat2 tu... huhuhu..
nak pangku, nak ampuh leher, nak tdokan.. syok la... hurmmm..

tapi, masih belum rezeki kami..


Setiap yang berlaku ada hikmah, tapi aku masih mengharapkan kehadiran si dia...

semoga aku masih terus kuat.. kuat dan kuat..

2 comments:

Unknown said...

my dear..
Kita kena bersabar yer...
Kita ni insan terpilih oleh Allah yg diuji sebegini...
Per2 pun byk kan berdoa~

Siti Noor Hashimah Bt Mohamad Said said...

tima kasih.. hurmmm.....