CinTa InDAh

CinTa InDAh

Tuesday, July 26, 2011

Sebaknya Hati...

Ari Ahad lepas, g jalan umah Ecah kat segamat, Ecah kawen suda... Tahniah Aisha... semoga hidupmu lebih bermakna pasnie.. -End sal ecah-

Petang, aku balik umah kakak kat Meru.. Abg ku ada kat situ.. dye tak banyak cakap, mungkin tak macam biasa, mungkin aku yang tak berapa perasan.. dok situ sampai malam sambil melahap durian berjenama ioi.. ehheehhhehehehe...

kakak aku, Cik lela bukak mulut, "kesian Che Wan.." aku senyap lagi, takde benda nak cakap..... tapi dalam hati mula rasa tak sedap...
pastu kakak sambung lagi..
"tak penah nampak muka dye sepi camtu..."
untuk menyedapkan hati yg cam dah mendung, aku cakap sendiri,
"dah takde jodoh, nak buat camner...."
.......... perbualan bersambung sambung sampai malam...

mungkin disebabkan kekurangan kamu, n nasib yang bukan berpihak pada kamu, kamu kehilangan dia... atau mungkin akhir kata, jodoh kamu bukan dengan dia..

aku sebagai adik sentiasa doakan bahagia suatu hari nanti ada dengan kamu...

seorang abang yang penuh tanggungjawabpada kami adik2, anak yang baik pada mak, adik yang baik pada kakak & abang, pakcik yang disayangi anak2 saudara & org muda yang senang dapat tempat dalam orang tua(tak cam aku...) ...

hari ni mungkin hari yang sepi bagi kamu,
semoga kamu tak lupakan Allah, dan selalu panjatkan doa mohon diringankan beban fikiran...

ada pesan buat kamu...

Peluang tak selalu datang... Harapan tak selamanya kekal, dunia tak semestinya logik!

Abang, aku sayang kamu..., kami semua sayang kamu

No comments: