CinTa InDAh

CinTa InDAh

Tuesday, April 27, 2010

Coretan April 2010

Hari nie 26 April 2010, agak lama gak lepas aku tinggalkan blog nie... hati nie rasa cam berat sangat pagi tadi, antara puncanya adalah pasal badmonton sabtu lepas. tangan n otak aku saket sket.... hehehe.. sesiapa yang menghadirkan diri mesti tau camner buruknya permainan aku. adehhhhh... sakit tangan ooo. kejohanan badminton pertama yang aku sertai. semalam g beli baju tunang ngan Abg Cyg. dapat gak baju lace colour ijau pucuk pisang. ok la, setakat nak pakai sekali dalam seumur hidup, xpe..... pagi tadi lepas solat subuh, terus siap2, sblm gerak, sempat jaga aqif dulu, mama dye mandi, pastu Mok yang jaga lak... malam nie, ada plan best, petang nie, pas jogging, nak g beli barang utk masak bihun esok pagi. sampai umah, aku kena cuci baju seminggu, hahahaahahaha... mana bleh tungg lagi, ari minggu lepas, aku abiskan sepenuhnya masa untuk berehat kesan dari keletihan sewaktu main badminton tu.. fuhhhhhh....

Tentang perasaan, aku sekarang cam kompius pasal majlis pertunangan nie, mak nak suruh wat nasik, Ali lak suruh wat bihun jer.. selain masalah kos, masalah masa tu yang aku paling pening. kalau nak masak lauk na nasik, sape yg nak buat pg2 buta tu. lgpun ali nak g kenduri umah bapak sedara dye pas tu.. adeiiii.. mak den nie pelik sket, kalau dye nak, itu la jadinya.. wawawaawa... ponin palo den ni ha.....
pastu aku dalam berkira2 untuk wat loan ngan Bank Kerjasama Rakyat Malaysia... penting ke tak penting, aku kena fikir masak2 dulu sebelum amik keputusan tu....

Pasal Alam pekerjaan lak, camner aku nak cakap ye, aku jadi seorang perempuan yang cukup mengecewakan para bos kalau aku terus terusan camnie.. aku kena berubah nie,.... adoiiiiii, camner ye,

jap g aku nak mintak petunjuk dari Allah SWT supaya dibukakan pintu hatiku untuk bekerja setekun dulu... wawawawawa

Esok ada supprise party untuk seseorang yg istimewa.... hehehehehehhe

No comments: