CinTa InDAh

CinTa InDAh

Tuesday, January 05, 2010

BLOGGERS...PPSPPA

Ciiter pasal blog nie, dah lama sangat kali terakhir aku buat catatan dalam blog nie. tapi ntah kenapa, hati aku cam tertarik sangat nak menulis dalam ruangan yang perlu dibaca oleh diri sendiri...
bercakap soal kejujuran, memang la tak semua orang atau manusia dalam alam nie jujur, tapi takkan dengan diri sendiri pun nak menipu? ish, cam pelik jer...
alkisahnye cam nie, baru2 nie, aku terbaca coretan seseorang dalam blog BELIAU, apa yang memeranjatkan, tulisan dan fakta kejadian adalah berbeza sama sekali. camner nie, baru aku terfikir, sedangkan dengan diri sendiri pun dye tak boleh nak jujur, nie kan pulak dengan orang lain kat muka bumi nie.. kalu ngan Allah SWT tu, tu kira urusan persendirian yang hanya DIA boleh menghakimi...
hmmm.. pelik kan manusia sekarang?
Akhirnya aku buat kesimpulan sendiri, dalam hidup nie tak ramai yang boleh dipercayai, ikut lah gerak hati kalau nak buat sesuatu, tapi kena make sure hati ti tak berat ke mana-mana... :)

No comments: