CinTa InDAh

CinTa InDAh

Saturday, June 20, 2015

Geng Cucuk2 Jr.

Walau raga kita terpisah jauh
namun hati kita selalu dekat
bila kau rindu pejamkan matamu
dan rasakan aku...
kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh
terhapus ruang dan waktu
percaya pada kesetiaan ini
pada ketulusan aishiteru...

rindu pada kamu semua buat sy terpanggil utk menulis sesuatu tentang cinta kita...
finaz, ita, faz, alin, echah, lin, anisah,ina....
Lama persahabatan kita...
ada masa, rindu ni buat hati jadi sebak.. jauh kita semua tercampak. Fuhhhhhhh...
tapi paling jauh, aku ler.. sampai ke ganu, pastu ke melaka... perghhhhh...

Sy discribekan sorang2 ye..

kita.. tahun 2009

kita juga.. tahun 2013


Finaz, kamu kawan yg sangat baik.. kamu ketepikan kepentingan kamu utk mendahulukan kwn2.. 'finaz x kisah'... itu ayat kamu.. kahhhhh...
kak shima doakan jodoh kamu dari golongan lelaki yg baik 2
& lemah lembut spt kamu..

ita, mak mok yg garang....
kamu kesayangan saya....
buruk kamu mesti la ada. Ahahahahha.. garang..  tapi saya selimutkan dengan cinta syg tak kurang...
Hehheheeehe..

faz,
Kamu baik.. kamu ada masa depan yg cerah...
rajin... ada misi... terima kasih jadi sebahagian dari kita...

alin... mommy yg kuat..
pandangan kamu sentiasa rasional..
ada masa kelakar...
kamu pakar rujuk ... hahahahahh

echah....
kamu juga kesayangan saya...
kita.. sebaya... ada rahsia.. ada cinta.. ada gusar...
tapi.. kamu kena banyak sabar..
kahhhhh.. saya memang merengek bila dengan kamu...
kihkihkij...

lin...
kamu agak muda dari saya..
huhuhu.. tapi.. fikiran kamu lbih matang
Malu sya.. huhuhu

anisah...
hahahaha
. Kamu selalu buat sy ketawa
Muka selamba... kamu kakak yg baik

ina... garang ni.
ahahahahahaha...
kak shima kagum dgn kamu..
cara kerja kamu..
perfect...
kak shima x leh jadi mcm kamu..
tengok je dari jauh.... ahahahhaahha...


kamu semua penting dalam hidup saya..
doakan kebahagiaan saya..
semoga kasih kita kekal sampai bila2...

No comments: